| Hírek : Amik változnak a 2010-es szezonban! |   
		
 Amik változnak a 2010-es szezonban!
Tepy  2010.12.31. 15:05 
A tavalyi évben történt nagy horderejű szabályváltozások  mondhatni utórengéseként erre az évre is maradt pár szabályváltozás.  Melybe beletartozik a KERS használatának felfüggesztése és a pontrendszer változása. Frissítve: 2011.01.02 
 
 
  
A csapatok megállapodtak, hogy a KERS (kinetikus energia-visszanyerő  rendszer) használatát mellőzik az idei évben és a jövő évre fejlesztik  ki a már kötelezően használandó rendszereket. 
A pontrendszer a következők szerint módosul: Az első 10 helyezett kap  pontot az emelkedő létszám miatt és, hogy jobban ösztönözzék a pilótákat  az előzésre, nagyobb különbségek lettek a pontok között. Tehát a  25-18-15-12-10-8-6-4-2-1-es pontrendszer lép érvénybe. 
Érdekes év lesz ez, már a kezdőhelyszín  is ezt mutatja, aminek Bahrein ad otthont. Ezért a futam szervezői úgy  gondolták, hogy egy új pályaszakasz hozzátoldásával változtatnak a pálya  vonalán és egy belső, nagyjából 1km-es szakasszal meghosszabbították a  pályát. 
Az új, 5412m-ről 6299m-re  nyújtott pálya vonalrajza: (látható, a régi pályához képest, mennyivel  hosszabb.) Eddig a 4-es és 14-es kanyar közötti halvány vonal volt a  pálya része. 
  
Emellet, egy új helyszín is bekerült a versenynaptárba, Korea. A pályát, Hermann Tilke tervezte még 2007-ben, de csak két évvel később szedte össze Dél-Korea a pálya építéséhez szükséges pénzt. A pály hossza 5,615 km, és a pályán elérhető idő 1:50 körüli. 
  
Csapatok terén megismerkedhetünk három új csapattal. Lotus Team, Hispania Racing F1 Team, Virgin Racing. 
Természetesen újonc pilótákkal is gazdagodtunk.Visszatért a régi világbajnoki aspiráns,Marsa Nándor (schumahajder). 
Továbbá nagyon sok átigazolás történt.Íme egy kis "táblázat"... 
  
    
        
            | Pilóta | 
            Honnan | 
            Hová | 
         
        
            | Speedy | 
            Ferrari | 
            Red Bull Racing 
             | 
         
        
            | Tepy | 
            Toyota | 
            Red Bull Racing 
             | 
         
        
            | Steve | 
            Mclaren Mercedes | 
            Mercedes GP 
             | 
         
        
            PAB 
             | 
            Toyota | 
            BMW SAUBER | 
         
        
            | Bundi | 
            BMW Sauber | 
            McLaren Mercedes 
             | 
         
        
            | Nagymedve | 
            Red Bull Racing | 
            McLaren Mercedes 
             | 
         
        
            | Vani | 
            Williams | 
            Ferrari | 
         
        
            | Attila | 
            Red Bull Racing | 
            Renault F1 Team 
             | 
         
        
            SCHUMAh. 
             | 
            - | 
            Virgin Racing 
             | 
         
        
            | Domee54              | 
            - | 
            BMW Sauber | 
         
        
            | Gaszi | 
            - | 
            Ferrari | 
         
        
            | Sly | 
            Williams | 
            Toro Rosso 
             | 
         
        
            | BRC | 
            Ferrari | 
            Mercedes GP 
             | 
         
        
            | Ckisbotya | 
            - | 
            Renault F1 Team 
             | 
         
    
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Láthatóan a nagycsapatok igazolták a legtöbb újoncversenyzőt.Valószínűsíthető,hogy nem hoztak rossz döntést,bár lehet,hogy a nagycsapatok bukását fogjuk végig nézni a második szezonban. 
Nagyon érdekes lesz,ahogy a tavalyi bajnok,és riválisa egy csapatban,mennyire fog jó kapcsolatot ápolni 
 | 
Jó ez a kis cikk, így ahogy van! Jöhet még pár ilyen, kicsit élethűbbé teszi a dolgokat! Grat!